Friday, March 18, 2011

Darwish Solution™



Yusry Print sebelum ini dikenali sebagai Darwish Printing Solution™ atau lebih dikenali sebagai DPS merupakan sebuah pusat percetakan yang telah memulakan operasi secara online dibawah syarikat Dehaty Enterprise™ berpusat di Kulim, Kedah sejak awal tahun 2011. Pada awal tahun 2013 , kami telah melangkah kedepan dengan menjalankan urusniaga secara offline di Mergong , Alor Setar dengan pendaftaran syarikat Yusry Art Creative. Pada bulan Mei 2013 , DPS mengembangkan sayap membuka cawangan outlet di Kulim , berhampiran Bank Islam Kulim Hitech .

Setiap perniagaan pasti ada turun & naik . Penghujung tahun 2013, DPS mengalami kejatuhan dan tidak berhenti disitu . DPS kemudian membuat keputusan untuk berpindah ke kedai beralamat di SIMPANG 4 TAMAN SELASIH sekaligus menutup dua cawangan rasmi Alor Setar & Kulim Avenue.

DPS merupakan 100% perniagaan milik bumiputera dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia. Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan tempahan khas seperti banner , t-shirt printing, button badges, business card, poster serta flyers & leaflet atau lebih ringkas percetakan yang berasaskan kertas & cenderahati .

Dengan harga yang amat kompetitif dan perkhidmatan yang bermutu tinggi, kami berkerja dengan pelbagai rangkaian masyarakat seperti artis komersil mahupun non-komersil, produksi filem, universiti, kolej, kelab, sekolah-sekolah berasrama penuh, MRSM, sekolah teknik dan vokasional, sekolah-sekolah harian menengah dan rendah, organisasi kerajaan dan swasta, persatuan & komuniti, kumpulan mahupun individu dari serata Malaysia.

Kami sentiasa menitikberatkan kualiti dalam produk yang kami tawarkan dari aspek cetakan (printing) dan rekaan (design). Kami juga akan memastikan tempahan dapat disiapkan mengikut masa yang telah dijanjikan.


Kami sedia menerima tempahan anda!




CAWANGAN KULIM

Alamat : Simpang 4 Taman Selasih, Kulim, Kedah
No Telefon : 013-4860832 / 04-4902769
Waktu Kerja : 8.00 pagi - 6.30 petang / Sabtu - Khamis


CAWANGAN USM
online sahaja
www.fb.com/yusryprint
whatsapp/sms sahaja : 0134860805

EMAIL : yusryprint@gmail.com
WEBSITE : www.yusryprint.com

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Search This Blog

Popular Posts

Wait For The Awesomeness!
We'll Be Live In: